فروشگاه آنلاین کتاب و لوازم تحریر دانیتو
قیمت و خرید کتاب دوباره فکر کن - قدرت شناختن آنچه نمی دانید
قیمت و خرید کتاب دوباره فکر کن - قدرت شناختن آنچه نمی دانید
...
ارسال رایگان ارسال رایگان خریدهای بالای 500 هزار تومان !

کتاب دوباره فکر کن - قدرت شناختن آنچه نمی دانید

اثر آدام گرنت، از انتشارات میلکان
فروشنده: کتاب سرو
اتمام موجودی
سوال از فروشنده !
با خرید هر کالا،
اعتبار هدیه بگیرید !
نظر خود را به اشتراک بگذارید
تضمین اصالت کالا
7 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
کالاهای مشابه کتاب دوباره فکر کن - قدرت شناختن آنچه نمی دانید
قیمت و خرید جادوی فکر بزرگ
147,600 تومان
180,000
قیمت و خرید بیشعوری
131,200 تومان
160,000
قیمت و خرید 48 قانون قدرت
498,300 تومان
559,900
قیمت و خرید شفای کودک درون
118,900 تومان
145,000
قیمت و خرید هنر درمان
231,000 تومان
275,000
قیمت و خرید زنان زیرک
90,200 تومان
110,000
قیمت و خرید قدرت شروع ناقص
163,200 تومان
199,000
قیمت و خرید محدودیت صفر
123,000 تومان
150,000
قیمت و خرید جادوی فکر بزرگ
147,600 تومان
180,000
قیمت و خرید بازی بی نهایت
110,700 تومان
135,000

درباره‌ی کتاب دوباره فکر کن - قدرت شناختن آنچه نمی دانید

از پرفروش ترین های نیویورک تایمز

دکتر برنه براون: "این کتاب، یک کتاب مناسب در زمان حال حاضر است. بله، یادگیری نیاز به تمرکز دارد. اما، از یاد بردن و یادگیری مجدد به مهارت های بیشتری نیاز دارد. در این مورد باید بجای راحتی، شجاعت را انتخاب کنید. در کتاب «دوباره فکر کن»، آدام گرانت تحقیق و داستان سرایی را با هم ترکیب می‌کند تا به ما کمک کند ماهیچه‌های فکری و عاطفی ای را بسازیم که به آن ها نیاز داریم تا در مورد جهان به اندازه کافی کنجکاو بمانیم تا واقعاً آن را تغییر دهیم. هرگز نسبت به چیزی که نمی‌دانم آنقدر امیدوار نبودم.»

یاد بگیرید که نظرات خود را زیر سوال ببرید.

هوش معمولاً به عنوان توانایی فکر کردن و یادگیری در نظر گرفته می شود، اما در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، مجموعه دیگری از مهارت های شناختی وجود دارد که ممکن است اهمیت بیشتری داشته باشد: توانایی بازاندیشی و فراموش کردن. در زندگی روزمره، بسیاری از ما آرامش را به دغدغه های شک ترجیح می دهیم. ما به نظراتی گوش می دهیم که به ما احساس خوبی می دهند، به جای نظراتی که ما را به فکر بیاندازند. ما اختلاف نظر را تهدیدی برای نفس خود می بینیم تا فرصتی برای یادگیری. ما اطراف خود را با افرادی احاطه کرده‌ایم که با نتیجه‌گیری‌های ما موافق هستند، در حالی که باید به سمت کسانی که فرآیند فکر ما را به چالش می‌کشند، جذب شویم. نتیجه این است که باورهای ما خیلی بیشتر از استخوان هایمان شکننده می شوند. ما بسیار کم مانند دانشمندانی که در جستجوی حقیقت هستند فکر می کنیم. هوش درمان نیست، و حتی می تواند یک مریضی باشد: خوب بودن در تفکر می تواند ما را در دوباره فکر کردن بدتر کند. هر چه باهوش تر باشیم، نسبت به محدودیت های خودمان نابیناتر می شویم.

پروفسور آدام گرانت روانشناس متخصص، و نویسنده، این مورد را به یکی از اصول راهنمایش تبدیل می‌کند که انگار درست می‌گوید اما گوش می‌دهد که انگار اشتباه می‌کند. با ایده‌های جسورانه و شواهد دقیق، او به بررسی این می‌پردازد که چگونه می‌توانیم لذت اشتباه بودن را بپذیریم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک قهرمان مناظره بین‌المللی در بحث‌ها پیروز می‌شود، یک موسیقی‌دان سیاه‌پوست نژادپرستان سفیدپوست را متقاعد می‌کند که نفرت را کنار بگذارند، یک تولیدکننده واکسن والدین نگران را متقاعد می‌کند که فرزندانشان را ایمن کنند. کتاب "دوباره فکر کن" نشان می دهد که ما مجبور نیستیم هر چیزی را که فکر می کنیم باور کنیم، یا هر چیزی را که احساس می کنیم نهادینه کنیم. این دعوتی است برای کنار گذاشتن دیدگاه هایی که دیگر به ما کمک نمی کنند. اگر دانش قدرت است، دانستن آنچه نمی دانیم حکمت است.

این کتاب در دسته کتاب روانشناسی عمومی قرار دارد.
در این دسته می توانید انواع کتاب ها با موضوع روانشناسی عمومی را جستجو کنید. کتاب های برجسته ای چون اثر مرکب به قلم دارن هاردی، هنر ظریف بی خیالی به قلم مارک منسون، تکه هایی از یک کل منسجم در این دسته قرار دارند. ما در دانیتو سعی می کنیم بهترین قیمت ها و بهترین کیفیت انواع کتاب های روانشناسی عمومی رو به همراه ارسال رایگان برای شما داشته باشیم.

مشخصات کتاب دوباره فکر کن - قدرت شناختن آنچه نمی دانید
انتشارات
نویسنده
تعداد صفحه
312 صفحه
سال انتشار
1401
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
شابک
9786222541651
نظر خود را به اشتراک بگذارید
commentuser
Copyright © 2021-2023 Powered By Danito web developer team, All Rights Reserved.
فروشگاه آنلاین کتاب و لوازم تحریر دانیتو - لوگو