فروشگاه آنلاین کتاب و لوازم تحریر دانیتو
قیمت و خرید کتاب شازده کوچولو - جیبی گالینگور
قیمت و خرید کتاب شازده کوچولو - جیبی گالینگور
...
ارسال رایگان ارسال رایگان خریدهای بالای 500 هزار تومان !

کتاب شازده کوچولو - جیبی گالینگور

اثر آنتوان دوسنت اگزوپری، از انتشارات نگاه
فروشنده: کتاب سرو
اتمام موجودی
سوال از فروشنده !
با خرید هر کالا،
اعتبار هدیه بگیرید !
نظر خود را به اشتراک بگذارید
تضمین اصالت کالا
7 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
کالاهای مشابه کتاب شازده کوچولو - جیبی گالینگور

درباره‌ی کتاب شازده کوچولو - جیبی گالینگور

کتاب شازده کوچولو

شازده کوچولو داستانی صادقانه و زیبا درباره تنهایی، دوستی، غم و عشق است. شاهزاده پسر کوچکی از یک سیاره کوچک است که در جهان، سیاره به سیاره سفر می کند و به دنبال خرد است. او در سفر خود به ماهیت غیرقابل پیش بینی بزرگسالان پی می برد. "همه بزرگترها زمانی کودک بودند... اما فقط تعداد کمی از آنها آن را به یاد دارند."

کتاب شازده کوچولو

داستان بر روی زمین با راوی آغاز می شود - خلبانی سقوط کرده که در صحرا گیر افتاده است و تلاش زیادی می کند تا هواپیمای شکسته خود را تعمیر کند. یک روز پسر بچه ای که لباس عجیبی به تن داشت، از جایی ظاهر شد و اصرار کرد که خلبان برای او گوسفندی بکشد. خلبان از این درخواست عجیب پیروی می کند، که به طور عجیبی منجر به این می شود که خلبان اطلاعات بیشتری در مورد شازده کوچولو و جایی که او از آنجا آمده است، کسب کند. اتفاقی که می گذرد داستان شگفت انگیزی است که برخی آن را شاد و برخی غمگین می دانند. در هر صورت، ذهن همه خوانندگان باز خواهد شد و امیدواریم بزرگسالانی شوند که همیشه به یاد داشته باشند که زمانی کودک بوده اند.

 

بریده هایی از کتاب شازده کوچولو

خیلی طول کشید تا توانستم بفهمم از کجا آمده. شهریار کوچولو که مدام مرا سوال پیچ می کرد خودش انگار هیچ وقت سوال های مرا نمی شنید. فقط چیزهایی که جسته گریخته از دهنش می پرید کم کم همه چیز را به من آشکار کرد. مثلا اولین بار که هواپیمای مرا دید (راستی من هواپیما نقاشی نمی کنم، سختم است) ازم پرسید:

  • این چیز چیه؟
  • - این «چیز» نیست» این پرواز می کند. هواپیماست. هواپیمای من

 

کتاب شازده کوچولو

...شهريار کوچولو بعدها يک روز به من گفت: «اين، يک امر انضباطی است. صبح به صبح بعد از نظافتِ خود بايد با دقت تمام به نظافتِ اخترک پرداخت. آدم بايد خودش را مجبور کند که به مجردِ تشخيص دادن بائوباب‌ها از بته‌های گلِ سرخ که تا کوچولواَند عين هم‌اَند با دقت ريشه‌کن‌شان بکند. کار کسل‌کننده‌ای هست اما هيچ مشکل نيست.»
يک روز هم بهم توصيه کرد سعی کنم هر جور شده يک نقاشی حسابی از کار درآرم که بتواند قضيه را به بچه‌های سياره‌ی من هم حالی کند. گفت اگر يک روز بروند سفر ممکن است به دردشان بخورد. پاره‌ای وقت‌ها پشت گوش انداختن کار ايرادی ندارد اما اگر پای بائوباب در ميان باشد گاوِ آدم می زايد. اخترکی را سراغ دارم که يک تنبل‌باشی ساکنش بود و برای کندن سه تا نهال بائوباب امروز و فردا کرد...»....

این کتاب در دسته کتاب داستان فرانسوی قرار دارد.
در این دسته می توانید انواع کتاب داستان های فرانسوی را مشاهده کنید. نویسندگان بزرگی چون آنتوان دو سنت اگزوپری و ژان تولی و آلبر کامو، داستان های فرانسوی زیبایی به یادگار گذاشته اند. کتاب هایی مانند کتاب شازده کوچولو و کتاب مغازه خودکشی از جمله آثار ارزشمند این دسته هستند. ما در دانیتو سعی می کنیم بهترین قیمت ها و بهترین کیفیت انواع کتاب داستان های فرانسوی رو به همراه ارسال رایگان برای شما داشته باشیم.

درباره نویسنده کتاب شازده کوچولو - جیبی گالینگور - آنتوان دوسنت اگزوپری

آنتوان دوسنت اگزوپری

آنتوان دوسنت اگزوپری در سال 1900 در لیون فرانسه به دنیا آمد. او در بیست و شش سالگی خلبان، پیشگام هوانوردی تجاری بود و در جنگ داخلی اسپانیا و جنگ جهانی دوم پرواز کرد. از نوشته‌های او می‌توان به شازده کوچولو، باد، شن و ستاره، پرواز شبانه، پست جنوبی و ادیسه‌ی هوایی اشاره کرد.

اگزوپری 28 ماه را در آمریکا گذراند و طی آن سه تا از مهمترین آثار خود را نوشت، سپس به نیروی هوایی آزاد فرانسه در شمال آفریقا پیوست، حتی با وجود اینکه او از حداکثر سن برای چنین خلبانانی بسیار فراتر رفته بود و از نظر سلامتی رو به زوال بود. او ناپدید شد و گمان می‌رود در 31 ژوئیه 1944 در یک مأموریت شناسایی از کورس بر فراز دریای مدیترانه جان باخت. اگرچه لاشه هواپیمای او در سواحل مارسی در سال 2000 کشف شد، اما علت نهایی سقوط هنوز ناشناخته است.

مشخصات کتاب شازده کوچولو - جیبی گالینگور
انتشارات
مترجم
تعداد صفحه
103 صفحه
سال انتشار
1401
قطع کتاب
جیبی
نوع جلد
زرکوب
شابک
9789651157202
نظر خود را به اشتراک بگذارید
commentuser
Copyright © 2021-2023 Powered By Danito web developer team, All Rights Reserved.
فروشگاه آنلاین کتاب و لوازم تحریر دانیتو - لوگو