فروشگاه آنلاین کتاب و لوازم تحریر دانیتو
قیمت و خرید کتاب خودت باش دختر
قیمت و خرید کتاب خودت باش دختر
...
ارسال رایگان ارسال رایگان خریدهای بالای 500 هزار تومان !

کتاب خودت باش دختر

اثر ریچل هالیس، از انتشارات کتاب کوله پشتی
فروشنده: کتاب سرو
قیمت : 114,800 تومان
140,000 تومان
افزودن به سبد خرید
سوال از فروشنده !
5,000 تومان
اعتبار هدیه بگیرید !
نظر خود را به اشتراک بگذارید
تضمین اصالت کالا
7 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
کالاهای مشابه کتاب خودت باش دختر
قیمت و خرید بیشعوری
131,200 تومان
160,000
قیمت و خرید 48 قانون قدرت
498,300 تومان
559,900
قیمت و خرید شفای کودک درون
118,900 تومان
145,000
قیمت و خرید هنر درمان
231,000 تومان
275,000
قیمت و خرید زنان زیرک
90,200 تومان
110,000
قیمت و خرید قدرت شروع ناقص
163,200 تومان
199,000
قیمت و خرید محدودیت صفر
123,000 تومان
150,000
قیمت و خرید جادوی فکر بزرگ
147,600 تومان
180,000
قیمت و خرید بازی بی نهایت
110,700 تومان
135,000
قیمت و خرید قانون توانگری
123,000 تومان
150,000

درباره‌ی کتاب خودت باش دختر

از پرفروش ترین های نیویورک تایمز (بیش از 3 میلیون نسخه فروخته شده)

"از باور کردن دروغ هایی که درباره تان گفته می شود دست بردارید تا تبدیل به همان کسی شوید که واقعا هستید"

این کتاب درباره بسیاری از دروغ های دردناک و یک حقیقت مهم است. کدام حقیقت؟ تو و فقط خود تو مسئول آدمی هستی که می شوی و همچنین مسئول میزان شادی و رضایتی که از زندگی داری. این مفهوم اصلی کتاب من است. اما اشتباه نکنید. من قرار است برای شما صدها داستان خنده دار، عجیب، خجالت آور، غم انگیز یا مسخره تعریف کنم که تمامشان به یک حقیقت ختم می شوند: زندگی تو به خودت بستگی دارد.

اما تا وقتی که دروغ هایی را که بر سر راه رسیدن به این حقیقت قرار دارند نشناسید، این حقیقت قابل باور نخواهد بود. درک و باور اینکه تو خودت شادی ات را انتخاب می کنی و کنترل زندگی ات را به دست داری بسیار مهم است. این مسئله یکی از آن نکاتی است که باید با هر دو دست آن را بگیریم و روی تابلوی اعلانات بزنیم تا همیشه یادمان بماند... اما این تنها نکته ای نیست که باید به آن باور داشته باشید. علاوه بر این، باید تمام دروغ هایی را که در طول زندگی به خودتان گفته اید شناسایی کرده و همه آنها را از بین ببرید.

آیا تا به حال حس کرده اید که دیگران زندگی را کشف کرده‌اند و شما سرنخی ندارید؟ اگر چنین است، ریچل هالیس چیزی برای گفتن به شما دارد: این یک دروغ است.

اگر تا به حال یکی از این موارد را به خود گفته اید:

  • چیز دیگری مرا خوشحال می کند.
  • من مامان خوبی نیستم.
  • من هرگز از این موضوع عبور نخواهم کرد.
  • من با وزنم تعریف می شوم.
  • من باید تا الان جلوتر باشم

در این صورت می توانید از سرسختی ای که ریچل هالیس برای شما در نظر گرفته بهره مند شوید. در این کتاب چالش‌برانگیز اما محاوره‌ای، ریچل بیست دروغ و تصور غلطی را که اغلب ما را از زندگی شاد و سازنده باز می‌دارد، افشا می‌کند. دروغ‌هایی که به خودمان گفته‌ایم آنقدر که دیگر حتی نمی‌شنویم.

ریچل واقعی است و در مورد مسائل واقعی صحبت می کند. بیش از آن، او راهبردهای عملی خاصی را که به او کمک کرد از آنها عبور کند، آشکار می کند. در این فرآیند، او تشویق می‌کند، سرگرم می‌کند، تا شما را متقاعد کند که هر کاری که لازم است انجام دهید تا واقعی شوید و به زنی شاد و با اعتماد به نفس تبدیل شوید. زیرا شما واقعاً می توانید با اشتیاق و سر و صدا زندگی کنید. بدون تسلیم شدن به خود احساس خوبی بدهید.

 

بریده هایی از کتاب خودت باش دختر 

با پسرهایم در حال پریدن روی تشک بودیم و بعد از انجام حرکت لمس انگشتان پا در حال پرش، یک نفر برایم هورا کشید. این تنها مهارتی است که روی ترامپولین بلد هستم. اگر قرار باشد برای رفتن روی این تشک فنری که مثل تله ی مرگ می ماند پیش قدم شوم بهتر است بدانید که حاضرم با جان و دل این کار را بکنم. در یک لحظه داشتم مثل دختری نوجوان که در مسابقات چیرلیدری شرکت می کند بالا و پایین می پریدم و در لحظه ی بعد شلوارم خیس شد. کسی متوجه نشد. مثل دفعه ی قبل عادی رفتار کردم. مجبور بودم به بالا و پایین پریدن ادامه دهم تا شاید بادی که جریان پیدا می کرد شلوارم را خشک کند. من آدم باهوشی هستم، یادتان که نرفته؟...

...آن قدر که مراقب بودم و سعی می کردم مثل یک خانواده به نظر برسیم، فرصت نکردم خودم را هم جزئی از این خانواده حساب کنم. همین شرایط را در مورد بچه دوممان هم داشتم. وقتی مادر دو فرزند بودم دچار افسردگی شدید بعد از زایمان شدم. تقریبا هر روز به این فکر می کردم که چه می شود اگر از خانه فرار کنم...

این کتاب در دسته کتاب روانشناسی عمومی قرار دارد.
در این دسته می توانید انواع کتاب ها با موضوع روانشناسی عمومی را جستجو کنید. کتاب های برجسته ای چون اثر مرکب به قلم دارن هاردی، هنر ظریف بی خیالی به قلم مارک منسون، تکه هایی از یک کل منسجم در این دسته قرار دارند. ما در دانیتو سعی می کنیم بهترین قیمت ها و بهترین کیفیت انواع کتاب های روانشناسی عمومی رو به همراه ارسال رایگان برای شما داشته باشیم.

درباره نویسنده کتاب خودت باش دختر - ریچل هالیس

ریچل هالیس

ریچل هالیس (متولد ۹ ژانویه ۱۹۸۳) نویسنده، سخنران انگیزشی و وبلاگ نویس آمریکایی است. او نویسنده سه کتاب خودیاری است. او در سال 2021 پس از انتشار یک ویدیوی جنجالی TikTok با واکنش شدید روبرو شد. نیویورک تایمز متعاقباً داستانی درباره او با عنوان «دختر، خط زمانی خود را بشویید» منتشر کرد.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، هالیس به لس آنجلس، کالیفرنیا نقل مکان کرد و در Miramax مشغول به کار شد. زمانی که در آنجا کار می کرد، با شوهر آینده اش آشنا شد و یک شرکت برنامه ریزی رویداد به نام Chic Events را تأسیس کرد.

لحظه موفقیت او در رسانه های اجتماعی در مارس 2015 اتفاق افتاد، زمانی که یک عکس اینستاگرامی از او در حال جشن گرفتن علائم کشش پوست (علائم بارداری) در فضای مجازی منتشر شد. "من بیکینی می پوشم زیرا به این اندام و هر علامتی که روی آن است افتخار می کنم".

مشخصات کتاب خودت باش دختر
انتشارات
نویسنده
مترجم
تعداد صفحه
232 صفحه
سال انتشار
1401
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
موضوع
فلسفه و روان شناسی
شابک
9786004611701
نظر خود را به اشتراک بگذارید
commentuser
Copyright © 2021-2023 Powered By Danito web developer team, All Rights Reserved.
فروشگاه آنلاین کتاب و لوازم تحریر دانیتو - لوگو